کوچ
سلام سلام سلام
ببخشید چند وقت نبودم
آخه نیست بچه خرخونم به همین خاطر در این دوران که درسم
بسیاررررررررررررر افت کرده بود
(این طوری:
**********
************
********************
*****************************
****************************************
**************************************************)
رفتم به ترمیم خرخونیام بپردازم!! دی!!
خوب مانبودیم خوش گذشت؟
راستی امیدجان تو خوبی؟
به وبتم سر زدم خیلی داستان های خوشجیل موشجیلی بود
راستی چند وقتیه به سرم زده کوچ کنم به وردپرس
حالا اگه نتونستم اونجا دووم بیارم دوباره میام همین جا.
بای!
آدرس جدید وبم: www.jamekhodemooni.bloghaa.com
+ نوشته شده در چهارشنبه دوم تیر ۱۳۸۹ ساعت 2:33 توسط علی
|
